op pad - Reisverslag uit Hanmer Springs, Nieuw Zeeland van Irene Nuiten-Lugtenberg - WaarBenJij.nu op pad - Reisverslag uit Hanmer Springs, Nieuw Zeeland van Irene Nuiten-Lugtenberg - WaarBenJij.nu

op pad

Blijf op de hoogte en volg Irene

01 Januari 1970 | Nieuw Zeeland, Hanmer Springs

Vanmorgen vertrokken uit Kaiapoi richting Hammer Springs. Zo'n 130 km. Onderweg gestopt bij het strand. Even naar de oceaan kijken. Het was winderig en fris. Nu staan we in Hamner Springs. De camper bevalt erg goed. Vanmiddag een korte wandeling gemaakt naar een uitkijkpunt. Conical walk. Wat is Nieuw-Zeeland mooi. Het weer is goed, het kan binnen een paar minuten wisselen van 15 naar 25 graden, de zon is zo krachtig. Als die er bij komt is het meteen bloedheet.
Nu nog even een wijntje in de camper en zo naar bed. Raar idee dat het bij jullie zaterdagochtend is. Met de jetlag valt het enorm mee. Morgen naar de hot Pools. Hierom is HamnerSprings bekend. Groeten van ons.

• 12 December 2015 - 10:10

Willem:

Hoi Irene, Jos en kids,

Leuk, toch naar de hot springs. Ik was even bang dat je er de tijd niet voor had ingebouwd in je strakke schema ;-). Alle vermoeidheid van de reis en de restjes jetlag van je af badderen. Fijne dag in Hanmer Springs.
    Willem en Ageeth

• 13 December 2015 - 09:11

Aleid:

Dag alle vijf,
    Nu mijn derde poging! Doe kennelijk iets niet goed. Kreeg inmiddels wel een Iphone 6 aangeboden! Niet op ingegaan.
    Ga jullie goed volgen, kan ik ook weer verslag doen.
    Geniet van het land daar, wij hier van de naderende