Nogmaals poging, verslag kerstavond 24 december - Reisverslag uit Te Anau, Nieuw Zeeland van Irene Nuiten-Lugtenberg - WaarBenJij.nu Nogmaals poging, verslag kerstavond 24 december - Reisverslag uit Te Anau, Nieuw Zeeland van Irene Nuiten-Lugtenberg - WaarBenJij.nu

Nogmaals poging, verslag kerstavond 24 december

Blijf op de hoogte en volg Irene

24 December 2015 | Nieuw Zeeland, Te Anau

Te Anau, kerstavond 20.00 uur
Kerstavond in NieuwZeeland. We zitten in onze camper. Buiten schijnt een waterig zonnetje door de wolken heen. Anders had ik vanavond met ons koor moeten zingen in de kerk. Gek hoor. We hebben de radio aan en luisteren naar kerstmuziek, echt raar. We hebben net gebarbecued en om 00.00 uur gaan we hier naar de nachtmis in de kerk in Te Anau. Gisteren hebben we de koster en zijn vrouw daar al even gesproken die de kerststal aan het maken waren. Ze vonden het erg leuk dat we belangstelling hadden voor de mis. We zijn erg welkom. Als de kerk te vol is gaan we gewoon weer weg hebben we besloten. Vandaag hebben we gevaren in de Millford Sound. Prachtig tussen de kliffen en de watervallen door. Het was droog en de zon scheen wat best bijzonder schijnt te zijn. Het regent daar 200 dagen per jaar. Ook zagen we een gele wenkbrauw-pinguïn die je hier normaal gesproken deze tijd van het jaar helemaal niet ziet. Heel bijzonder!
Dankbaar dat wij dit weer met ons gezin kunnen en mogen doen!
Morgen rijden we naar Curio Bay bij Waikawa.

• 28 December 2015 - 13:10

Fam. De Winter:

Nou, het koor heeft mooi gezongen hoor maar ik miste toch een stem...
    Fijne laatste paar dagen nog, geniet ervan en met elkaar!