Wij zijn rond! - Reisverslag uit Swifterbant, Nederland van Irene Nuiten-Lugtenberg - WaarBenJij.nu Wij zijn rond! - Reisverslag uit Swifterbant, Nederland van Irene Nuiten-Lugtenberg - WaarBenJij.nu

Wij zijn rond!

Blijf op de hoogte en volg Irene

02 Januari 2016 | Nederland, Swifterbant

Thermische bronnen, harde wind, heuvels, beekjes, schapen, oceanen, walvis, dolfijnen, bewolking, zeehonden, kliffen, wijngaarden, olijfgaarden, baaien, stranden, tropische bossen, hagel, rotsen, mist, bloemenpracht, regen, PuzzlingWorld, meren, bergen, afgronden, locaties van 'Lord of the Rings', sneeuw, gletsjers, watervallen, pinguïns, fjörden, weilanden, oerbossen, grotten, zon, steden, koeien, rivieren, botanische tuin en van nog veel meer hebben we de afgelopen drie weken mogen genieten.
Morgen vliegen we weer naar huis. Dag NieuwZeeland, het was fantastisch!
Dankbaar dat wij dit, met ons gezin, hebben kunnen en mogen doen.

Inmiddels na een hele lange, prima verlopen, vlucht, gisteren weer thuis gekomen.
De oppas van ons huis heeft het huis top achtergelaten, inclusief een schaal heerlijke oliebollen, de dieren zijn weer thuis, de koelkast gevuld en de was voor een groot gedeelte aan de kant.
Klein cadeautje was nog dat we over onze boerderij heen vlogen vlak voordat we gingen landen.
Het was prachtig, NieuwZeeland is een geweldig mooi land maar Nederland is echt wel thuis!

• 02 Januari 2016 - 18:21

Willem:

Welkom thuis,
    laat me raden, jullie boerderij ergens links onderin op de foto?
    Een heel goed 2016 en tot ziens en de volgende reis. West-Australië?
    Willem

• 02 Januari 2016 - 18:22

Willem:

PS. Hoe was de jaarwisseling?

• 02 Januari 2016 - 20:34

Irene:

Ha Willem!
    Nee, iets boven het midden! Toevallig hè? We konden het goed zien en zaten dus ook nog eens aan de goede kant van het vliegtuig.
    Jaarwisseling werd geen aandacht aan besteed, er kwam heel even 'à happy new Year' in het beeld scherm, ergens in de lucht. Het was natuurlijk ook niet te zeggen waar het was. We hebben 00.00 uur ookmeerdere keren gehad.
    Ook een fijn 2016. Kom je je boeken een keer halen of moet ik ze naar je dochter brengen?
    Volgende reis? West Australie of bij Alice Springs naar boven en dan naar rechts, of Tasmanië gecombineerd met het noorder eiland van NZ. Je ziet, plannen genoeg!
    We houden contact, groeten Irene en Jos.