Wanaka, 22 december. - Reisverslag uit Merino Island, Nieuw Zeeland van Irene Nuiten-Lugtenberg - WaarBenJij.nu Wanaka, 22 december. - Reisverslag uit Merino Island, Nieuw Zeeland van Irene Nuiten-Lugtenberg - WaarBenJij.nu

Wanaka, 22 december.

Blijf op de hoogte en volg Irene

22 December 2015 | Nieuw Zeeland, Merino Island

Het is bijna 9.00 uur in de ochtend. Gisteren een schitterende zonnige dag gehad maar heel veel wind. Volgens mij hebbenwe nu alle weersomstandigheden gehad behalve vorst. En dat gebben jullie in Nederland ook niet heb ik begrepen. Aan begin middag kwamen we aan op onze camping in Wanaka aan Lake Wanaka. Ong. 20 km. verder dan gister. Onderweg zijn we nog bij PuzzlingWorld an geweest. Vreselijk gelachen in het doolhof. En ons verbaasd bij de illusies. Was erg leuk. We hebben nu een mooi plekje boven op een heuvel en kijken over de omgeving uit. Hanneke heeft nog gezwommen en daarna zijn we het stadje in geweest. Ook lekke gegeten bij een pizzeria. Nu zit ik in de hete ochtendzon ik heb er al een kleine wandeling rond de camping opzitten. Wout en Hanneke zijn naar de wc. Jos en Harm ruimen in de camper de bedden op. Dat verzorgen zij samen in de ochtend en avond. Nu zo ontbijten en dan rijden we naar Queenstown. We nemen de kortere maar langzamere route binnendoor.

• 21 December 2015 - 21:26

Willem:

Hallo lui,

Ja leuk, Puzzling World. Ik ben benieuwd naar de foto's op de Romeinse wc ;-) En hoe het aan Lake Hawea ging, natuurlijk.

Groeten,

Willem

• 21 December 2015 - 21:48

Greetje Poortvliet:

Hoi allemaal,

Wat leuk om jullie verslagen te lezen, volgens mij genieten jullie enorm!
    Wat een bijzondere ervaring toch weer!
    Met Viktor en Rolf gaat het prima :-)

Groet,
    Greetje

• 22 December 2015 - 19:34

Maria:

Het klinkt allemaal heerlijk! Prachtig land zo te lezen en volop genieten! Veel plezier nog! Veel groeten vanuit een regenachtig Dronten.