Te Anau, 23 december, 2015 - Reisverslag uit Merino Island, Nieuw Zeeland van Irene Nuiten-Lugtenberg - WaarBenJij.nu Te Anau, 23 december, 2015 - Reisverslag uit Merino Island, Nieuw Zeeland van Irene Nuiten-Lugtenberg - WaarBenJij.nu

Te Anau, 23 december, 2015

Blijf op de hoogte en volg Irene

23 December 2015 | Nieuw Zeeland, Merino Island

Te Anau, 23 december, 20.26 uur.
Gisterochtend op tijd vertrokken naar Queenstown, we hebben de weg via Cardrona genomen. Een prachtige goed begaanbare weg met weer schitterende vergezichten. Wat is Nieuw Zeeland steeds weer verrassend mooi. Totaal anders dan Australie. Australie vonden we inmens groot, ruig, indrukwekkend. NieuwZeeland is afwisselend, bijzonder mooi!
Gisteren verder een geweldige dag gehad in Queenstown. We zijn Skippersroad op geweest met een busje. Doodeng! Bij de rivier in skipperscanyon aangekomen zijn we met een jetboat meegeweest de rivier op. Geweldig! Daarna terug over deze doodenge weg, terug naar Queenstown. Daarna lekker bij de camper gezeten. Vanmorgen rond 10.00 uur vertrokken naar Te Anau. Weer een prachtige tocht. Erg genoten van de omgeving. We staan nu op een mooie camping vlak bij het meer. Net fish en chips gegeten bij het water, nu allemaal lekker gedoucht. Het is hier weer zo goed voor elkaar op de camping, echt keurig schoon en de keuken en douches, laundry, echt van alle gemakken voorzien. Straks nog een wijntje, we zitten nog buiten en dan naar bed. We hadden afgelopen dagen erg mooi weer. Dat is hier toch steeds een beetje afwachten. Morgen gaan we naar Milford Sound. Eerst tweeen een half uur met de camper heen dan drie uur door de Sound varen en dan twee en een half uur terug naar deze camping. Hier blijven we dan nog een nachtje. We willen morgen naar de nachtmis om 12.00 uur s'nachts of eerste kerstdag om 9.00 uur. Daarna door richting Invercargill.
Fijne kerstdagen

• 23 December 2015 - 09:42

Willem:

Wat je beschrijft hebben wij ook zo ervaren. Zo veel afwisseling, om elke hoek wat anders. Je houdt wat de foto's betreft de spanning er wel in ;-) Gaat vast niet via de glasvezel daar. En je hebt natuurlijk meer te doen!
    Groeten,
    Willem en Ageeth